BESTELLEN

1. Hoe kan ik bestellen?

Wanneer u het product dat u wilt kopen hebt gevonden, kies dan de gewenste hoeveelheid en klik op “toevoegen aan winkelmandje”. Ondanks het feit dat onze voorraden regelmatig worden aangevuld, kunnen bepaalde producten die online worden aangeboden in een enkel geval niet op voorraad zijn. Op de betreffende productpagina kunt u een verzoek indienen zodat u wordt geïnformeerd wanneer het product weer op voorraad is. Alle producten zijn eveneens verkrijgbaar in de Kiehl’s winkels.

2. Zijn alle producten die in de winkel verkrijgbaar zijn ook online te bestellen?

De meeste producten die in de winkel verkrijgbaar zijn kunnen online besteld worden. Enkele producten zijn alleen verkrijgbaar in de winkel. Als u een product wilt kopen dat u online niet kunt vinden, raadpleeg dan de pagina Onze winkels om de dichtstbijzijnde Kiehl’s winkel met een postorderdienst te vinden.

3. Welke betaalwijzen zijn toegestaan?

Uw bestelling kan betaald worden met een bankpas. Uw bankgegevens worden versleuteld (SSL methode) en worden nooit gezien of opgeslagen door Kiehl’s. De betalingen uitgevoerd op de site kiehls.be worden op een veilige manier verzonden naar de betalingspartner. Het bedrag wordt 4 dagen na de transactie op de site afgeschreven.

4. Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik hem heb bevestigd?

Als u tot de ontdekking komt dat u een fout heeft gemaakt in uw bestelling die u zojuist heeft bevestigd, houd dan uw bestelnummer bij de hand en neem zo snel mogelijk contact op met Kiehl’s klantenservice met behulp van het formulier dat u hier kunt vinden, of per telefoon op +31 23 80 80 114, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 19.00 uur. Als uw verzoek om correctie naar onze klantenservice is verstuurd voordat uw bestelling in behandeling is, kan de bestelling nog gewijzigd worden.

5. Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ik hem heb bevestigd?

Als uw annuleringsverzoek naar de klantenservice is verstuurd voordat uw bestelling in behandeling is, kan de bestelling nog geannuleerd worden. U kunt uw bestelling echter niet annuleren als Kiehl’s klantenservice u laat weten dat de bestelling al in behandeling is. In dat geval kunt u de bestelde producten op uw kosten terugsturen binnen een periode van 28 werkdagen, geteld vanaf de dag na ontvangst van uw bestelling.

6. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?

Als u uw bestelling heeft verzonden ontvangt u een bevestigings-e-mail. Die bevat de volgende informatie:

  • Het bestelnummer;
  • De besteldatum;
  • De details over levering en facturatie;
  • De lijst van bestelde artikelen;
  • Het totaalbedrag van de bestelling.

Als u geen bevestigings-e-mail heeft ontvangen is het mogelijk dat uw bestelling niet is geregistreerd. U kunt dit nagaan door contact op te nemen met Kiehl’s klantenservice met behulp van het formulier dat u hier.

7. Hoe meld ik een probleem met betrekking tot de inhoud van mijn bestelling?

Als er in uw bestelling een product ontbreekt of beschadigd is, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met Kiehl’s klantenservice met behulp van het formulier dat u hier. Houd uw bestelnummer bij de hand om de afhandeling van uw verzoek te versnellen. Wij doen altijd ons uiterste best om u van dienst te zijn.

Indien u geen antwoord kunt vinden op uw vraag, is onze Klantenservice u graag van dienst. Neem contact op.

Vul hieronder uw e-mailadres in en we zullen u een bericht sturen zodra dit artikel weer op voorraad is.

Dit artikel zal automatisch uit uw winkelmandje worden verwijderd na het verzenden van uw e-mail.

De informatie die op dit formulier wordt verzameld, wordt door L'Oréal SA namens haar merk Kiehl’s opgeslagen in een computerbestand om zo goed mogelijk op uw verzoek te kunnen reageren. Ze worden bewaard tot uw aanvraag is verwerkt.
U hebt het recht op toegang, rectificatie en verwijdering van gegevens die op u betrekking hebben, alsmede het recht om zich te verzetten tegen de verwerking ervan. Voor meer informatie, raadpleegt u ons Beleid Bescherming Persoonsgegevens.