Algemene vragen

Uw tips en opmerkingen zijn voor Kiehl’s een bewijs van vertrouwen en vriendschap. Zoals altijd luisteren wij naar uw ideeën om zo de kwaliteit van onze producten en diensten te kunnen verbeteren. Wij doen altijd ons uiterste best om uw vragen te beantwoorden. Aarzel daarom niet om hier contact met ons op te nemen, of per telefoon op +31 23 80 80 114 , van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 19.00 uur.

1. Hoe blijf ik op de hoogte van alle nieuwtjes bij Kiehl’s?

U geniet allerlei voorrechten als u zich hier abonneert op onze Kiehl’s nieuwsbrief. Zo wordt u als eerste op de hoogte gebracht van nieuwe producten, ontvangt u exclusieve aanbiedingen, krijgt u advies van onze experts en persoonlijke aandacht.

U kunt ook een account creëren en het hokje “Ik wil de Kiehl’s nieuwsbrief ontvangen” aankruisen. Uw gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt.

U kunt Kiehl’s ook volgen op Facebook en op Instagram.

2. Hoe kan ik productmonsters ontvangen?

Wij twijfelen er niet aan dat u door het uitproberen van onze producten overtuigd raakt van de kwaliteit en de werkzaamheid van onze formules. Omdat ieder individu verschillende behoeften heeft, heeft Kiehl’s sinds vele jaren een uitgebreid assortiment aan productmonsters.

Om er zeker van te zijn dat u de Kiehl’s productmonsters ontvangt die voor u geschikt zijn, nodigen wij u uit om voor een persoonlijk consult naar de winkel te komen, of in 5 minuten uw online huiddiagnose te stellen.

3. Hoe kan ik profiteren van aanbiedingen?

Als u een kortingscode heeft ontvangen van Kiehl’s kunt u dat aangeven in uw winkelmandje in het vakje “kortingscode”, vóórdat u uw bestelling bevestigt. Zodra de code is ingevoerd zal de korting direct worden toegepast op uw winkelmandje. Niet alle geldende acties en aanbiedingen kunnen met elkaar gecombineerd worden. Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan de actievoorwaarden te raadplegen. U kunt de huidige acties en aanbiedingen vinden op de pagina Aanbiedingen.

Indien u geen enkele actie of aanbieding wilt missen, kunt u zich hier inschrijven voor onze nieuwsbrief.

4. Hoe kan ik solliciteren bij Kiehl’s?

Zin om deel uit te maken van de boeiende wereld van Kiehl’s? Stuur dan uw sollicitatie hier naar onze carrièrepagina.

5. Hoe kan ik partner worden van Kiehl’s ?

Wij bedanken u voor uw interesse in Kiehl’s. U kunt uw aanvraag hier bij ons indienen.

Indien u geen antwoord kunt vinden op uw vraag, is onze Klantenservice u graag van dienst. Neem contact op.

Vul hieronder uw e-mailadres in en we zullen u een bericht sturen zodra dit artikel weer op voorraad is.

Dit artikel zal automatisch uit uw winkelmandje worden verwijderd na het verzenden van uw e-mail.

De informatie die op dit formulier wordt verzameld, wordt door L'Oréal SA namens haar merk Kiehl’s opgeslagen in een computerbestand om zo goed mogelijk op uw verzoek te kunnen reageren. Ze worden bewaard tot uw aanvraag is verwerkt.
U hebt het recht op toegang, rectificatie en verwijdering van gegevens die op u betrekking hebben, alsmede het recht om zich te verzetten tegen de verwerking ervan. Voor meer informatie, raadpleegt u ons Beleid Bescherming Persoonsgegevens.