NIEUW: Kiehl’s maakt gebruik van cookies. Door het gebruik van deze website ga je akkoord met het gebruik van cookies.
Klik hier voor meer informatie en het wijzigen van cookie instellingen.

Close

  • Over Kiehl’s
  • Online Skin Consultation
  • Verkooppunten

Over Kiehl’s

Onze oorsprong

Alles begon in 1851 in New York. John Kiehl, een visionaire apotheker met een passie voor plantkunde, vestigde zich aan de Pear Tree Corner op de hoek van 3rd Street in de East Village. De legendarische perenboom die op de hoek stond werd door gouverneur Peter Stuyvesant geplant.

Kiehl's is vooral een 'state of mind', een manier om met cosmetica om te gaan die heel specifiek Kiehl's is. De familie die Kiehl's groot maakte, ontwikkelde de producten in nauwe samenwerking met de verwachtingen van de klanten en de ontwikkelingen binnen de familie: een geboorte, een passie voor sport, ...

De geschiedenis van het merk maakt officieel deel uit van de Amerikaanse geschiedenis, meer dan honderd producten behoren tot de collectie van het Smithsonian Institute in Washington (Museum van de Amerikaanse Geschiedenis). Bijna 160 jaar later is Kiehl's populairder dan ooit. Ongetwijfeld omdat het merk nooit afweek van de oorspronkelijke waarden: wetenschappelijk onderzoek, kwaliteit en een grote eerbeid voor de klanten en de gemeenschap.

Kiehl's is een wereld waarmee je kennis moet maken. Overtuigende productnamen, etiketten met uitgebreide informatie, basic verpakkingen, een ethiek die helemaal eigen is.

Onze filosofie: eerbied voor wetenschap, kwaliteit en service

Kiehl's is door de generaties heen een favoriet merk geworden. Dit is geen modeverschijnsel, het is eerder een bevestiging van waarden als eerbied voor de wetenschap, kwaliteit en service. Drie pijlers die Kiehl's door de jaren heen hoog in het vaandel heeft gedragen en die het merk geholpen hebben avant-gardistisch te blijven.

Kiehl's heeft altijd haar inspanningen en investeringen gefocust op de efficiëntie van haar formuleringen en de kwalilteit van haar producten. De kwaliteit van de producten is gebaseerd op een strenge selectie van de ingrediënten die gebruikt worden.

De kenmerken van Kiehl's: vrijgevigheid en service

Wat Kiehl's onderscheidt van andere merken is de manier waarop ze haar klanten ontvangt. De klant wordt welkom geheten en niet enkel begroet. Iets tussen elegantie en beleefdheid, twee deugden die een bezoek aan een Kiehl's-winkel bijzonder charmant maken.

De directe doelstelling is dan ook niet om de bezoeker meteen iets te verkopen maar om de klant informatie te bieden, de producten te laten ontdekken en advies te bieden om zo een langdurige vertrouwensrelatie op te bouwen.

Kiehl's gelooft in het belang van een gedegen opleiding. Iedere Kiehl's Customer Representative (KCR) moet een intensief parcours volgen om de formules en ingrediënten van de producten en de waarden van het merk grondig te leren kennen en om advies te kunnen geven bij de specifieke noden van iedere klant. Een KCR die al deze informatie vergaard heeft behoort dan tot de grote 'Kiehl's familie'. De opleiding wordt verdergezet met regelmatige bijscholingssessies over nieuwe lanceringen en producten.

Kiehl's: reeds 160 jaar maatschappelijk verantwoord ondernemen

Het komt niet vaak voor dat een merk zowel bekend staat om haar producten als om haar waarden. Kiehl's is zo een merk. Dertig jaar geleden werd de maatschappelijke inzet van Kiehl's vastgelegd in de 'missie van Kiehl's'. Tot op de dag van vandaag worden de waarden van de familie die Kiehl's oprichtte, vertaald in een continue aandacht voor geloofwaardigheid, gerechtigheid en een actieve contributie aan de gemeenschap.

De inzet van Kiehl's voor meerdere humanitaire organisaties uit zich onder meer in het mondiale partnerschap met de organisatie 'Youth Aids'. Regelmatig wordt alle winst van de verkoop van een bepaald product integraal aan deze organisatie geschonken. Sinds 1996 werd er 1.000.000 dollar gestort in de strijd tegen aids, dankzij de vrijgevige steun van de klanten van Kiehl's.